Miért ilyen undorítóak az exek?

Nem szoktam általánosítani, de most egy végtelenül nyomorék emberbe botlottam bele. *Dobpergééés*... Nem másba, mint a barátom exbarátnőjébe.. A probléma egyszerű: bekerült a képbe, de nem is akárhogyan.
A történet ott kezdődik, hogy a barátom tesója (nevezzük csak T-nek), Elkezdett beszélgetni ezzel a csajjal. Régebben is jóban voltak, hisz barátom révén sok időt töltöttek együtt egy kis csapatban. Most elkezdtek beszélgetni, és tök jól kijönnek. Ez eddig nem is jelent problémát, mivel csak beszélgetnek, ergo nem hozza a házba, és nem kell őt látnom (melyik nő örülne, ha a házban picsogna a barátja exe?), azt meg nem szabhatjuk meg senkinek, hogy kivel haverkodjon. Csakhogy a történet annyiban forrt ki, hogy a srác szerelmes lett a barátom exbarátnőjébe.. hahh.. a pasim tesója szerelmes a pasim exébe, hát ez marhára boldogít engem, szuuuper.. Eleve azt mondják, hogy a legjobb barátod és a tesód exe minden szempontból tabu :D hát na..
A barátom tudja, hogy ők eljárkálgatnak... koncertre, repülőzni, kávézni, tehát olyan kis programokat csinálnak, ahol kettesben lehetnek. A barátomat idegesíti ez a dolog, viszont nem úgy, ahogyan az normális lenne: 
  • alapjába véve ha ilyen történik, akkor annak azért nem kéne örülni, mert nem akarom az exem látni, mert valami miatt csak véget ért az a kapcsolat, ezért törlöm ki az életemből, és folytatom tovább mással, mert már nem akarok vele lenni, mással akarok boldog lenni
De a barátomat nem ezért zavarja, hanem:
  • azért, mert az ő exe, és féltékeny rá, hogy miért, arra lentebb kitérek..
A minap pont elkaptam egy beszélgetés részletét. T. beszélt a barátjával arról, hogy szerelmes a lányba, de nem mondta meg neki a barátom miatt, és azt mondta még a barátjának (a LEGJOBB BARÁTJÁNAK!!!), hogy azért zavarja barátomat, mert ő akar összejönni vele újra, és nem tudja, hogy SMS-ben, vagy facebook-on keresse fel a lányt.. A BARÁTOM!!!
Amikor ezt megtudtam, engem azonnal szíven ütött.. belém hasított a dolog, hogy mi van, ha ez tényleg így van.. mi van, ha csak hülyít engem..? Akkor miért van velem? Miért mondja, hogy szeret engem? És a legérdekesebb: ha ez nincs így, akkor a tesója miért mondta EZT a legjobb barátjának? Mi a franc folyik itt? Nem vagyok rá büszke, de erős női nyomozásba kezdek, hogy ennek a végére járjak... Mert ha így van, kalap-kabát...

Nemrégiben volt egy beszélgetésünk, amelyben kitért a barátom az előző kapcsolatára. Azért, hogy megismerjem még jobban, úgy érezte, hogy beszélnie kellett erről a múltjáról. Bár előre kijelentette nekem, hogy biztos benne, hogy én sohasem leszek olyan, mint a volt barátnője. Amúgy is pocsék kedvem volt, így már még pocsékabb lett, így csak ültem, és hallgattam  az áriát a volt csajáról:
  • Hogy ő milyen pörgős volt, sose volt olyan, hogy ne csinált volna valamit. Sosem volt olyan, hogy ők otthon ülnek és pihennek, hanem mindig mentek ide-oda, a csaj mindig hívta őt mindenfele, ő meg ment. Bulikba jártak, 30-50 fős bulikat rendeztek. Rengeteg barátja volt, közvetlen volt az emberekkel, túlságosan is, mindenki szerette őt. 
  • Minden reggel felkelt korán, hogy a reggelit elkészítse neki, a kabátot ráadja, és úgy menjen dolgozni a barátom. Mindig együtt aludtak, mindent együtt csináltak, tehát nem volt az, hogy egy kicsit is unatkoznak egymással.
Tehát ő szerinte én sose leszek ilyen..
És most jön az a dolog, ami miatt én besokalltam:
  • Én nem vagyok olyan, mint ez excsaj.. Én nem élek olyan kicsapongó életet mint ő: nem vedelem az alkoholt, nem cigizek, nem feltűnősködöm, hogy kint van mindkét mellem meg a picsám, nem ölelgetem 10 perc után azt, akit akkor ismertem meg, nem elégítek ki orálisan senkit sem a gázláng mögött (na ez pont kellett ide xD), nem cserélgetem egyik pasit a másik után, és soha nem lesznek egyéjszakás kalandjaim..
  • Soha nem fogom iszákos, idióta, részeges-hányós emberek társaságát keresni, én inkább nyugodtan akarom élni a kis életemet.. Szeretek eljárni barátokkal, meginni egy sört, szalonnát sütni, főzni, kirándulni, kikapcsolódni, de nem abban a formában, ahogyan akkor ők tették. Az ilyen életstílus nem az én köreimbe tartozik.
Abból is elegem lett, hogy nekem a páromra több igényem van, mint neki rám. Nő vagyok, és mint minden nő, néha elvárjuk, hogy a párunk, életünk szerelme, akivel együtt élünk, egy kicsit legyen már romantikus.. Esetleg egy szál virág, egy cetlire leírt szerelmi vallomás.. Nem kell mindig... de a 2 év alatt ilyen még nem volt, és igényem, hogy érezzem az ilyen szintű törődést.
Az is bánt, hogy csakis kizárólag nekem jut eszembe olyan programot szervezni, ahol kicsit kettesben lehetünk... mert igazából vagy 2 alkalmat tudok mondani, amikor ténylegesen kettesben lehettünk, és egymásra figyelhettünk.. 
Elmondtam neki, és mi volt a válasz? Hát az, hogy ő nem romantikus fajta, és ilyeneket soha nem is fog csinálni.. De ha már ezt így kimondja, akkor neki nem érdeke, hogy én, a párja, boldog legyek az ilyen gesztusoktól, mert szeretem az ilyeneket, és ő nem akar ezzel boldoggá tenni? Miért jó az neki, ha ezt a szintű törődést nem adja meg, mert ő nem ilyen? És akkor már nem is kell megadnia, mert nem ilyen? Ennyire nem éreke, hogy minden szinten boldoggá tegyen? És a közös programok? Ő nem szerez közös programot, mert azelőtt sem voltak együtt, kettesben, ahol egymással tudtak foglalkozni.. Az akkor volt, most más van, én más vagyok, velem máshogy kell bánni, mint az exével..Ha valakivel együtt vagyunk, akkor mindig azt keressük, hogy a szerelmünket hogy tudjuk boldoggá tenni, mert ha ő boldog, akkor mi is boldogok vagyunk.. 
És hogy már ténylegesen a bejegyzés címének a lényegére térjek.. Ez a lány azt állítja, hogy a barátom TARTOZIK NEKI MÉG EGY VALLOMÁSSAL, hogy a szakításuk után miért jöttünk olyan hamar össze.. Ő szerinte biztos csalta velem... És addig nem nyugszik, míg ezt a vallomást meg nem kapja... Annak ellenére, hogy a szakítás után még hetekig arról beszélgettek, hogy miért történt az, ami. De neki ez mégsem elég.. Félek tőle, hogy odakerül, és tönkreteszi a kapcsolatom... bár nem tudom, hogy még ép-e a kapcsolatom, lehet, hogy már tönkre ment, csak én próbálom szépíteni..
Kíváncsiskodik, a családot zargatja, és attól félek, hogy mindenféle szégyenérzet nélkül összejön a barátom tesójával, és nem fogja érezni a súlyát annak, amit tesz... Azt, hogy én ott vagyok, és engem zavar a látvány, a tudat, hogy ő ott van.. Szemrebbenés nélkül.. Nem hiszem el, hogy ő a helyemben leszarná, a helyzetet, ha mondjuk egy pasija volt csaja újra visszapofátlankodna a családba..? Nem hiszem el, hogy képes idáig elmenni valaki..
A barátom meg mit tesz? Semmit... marhára féltékeny, és attól tartok, hogy az a beszélgetés igaz volt, és tényleg hülyére vesz...
Nem tudom felfogni, hogy ha valakivel szakítunk, akkor miért kell még érdeklődni felőle, miért kell féltékenynek lenni? Főleg, ha állítólagosan továbblépett... De hát nem tudom, hogy most miért játszódhat le ez benne.... Mindenesetre nem szólok erről, hanem kiderítem.. és ha lesz elegendő bizonyítékom, akkor szembesítem vele.. Bár nagyon remélem, hogy mindez kamuregény, és csak a tesója ekkora mártír... hogy mindig őt sajnálják..

5 megjegyzés:

  1. Szia! Neked az jobb lenne ha a csaj ténylegesen a barátod tesójával járna... mert akkor a barátoddal nem fog. Ha viszont csak közös programjai vannak a tesóval, közben meg a te pasiddal is összefut emiatt... még összejöhet a te pasiddal. Lehet csak azért találkozgat az öcsikével, hogy a pasid közelében legyen. Ha a pasid dobta a csajt, a csaj még szeretheti... ha a csaj dobta, akkor a pasid vágyhat vissza hozzá. Mielött az öcsi megkérdezné a lányt, hogy járna-e viele, biztos a pasid véleményét is kikéri ( ha jó testvérek).
    A sok év megtanított egy fontos dologra... csak azt a pasit lehet vinni, aki menni akar, kettőn áll a vásár... Ilyen esetben pedig nem kár érte.
    Az írásod alapján téged nagyon zavar a jelenlegi helyzet. A helyedben nyíltan megkérdezném a pasidat, hogy akar-e még valamit ettől a lánytól??? Ha bizonytalan vagy igenlő választ ad, lépj tovább... .

    VálaszTörlés
  2. Gondolj bele, hogy ez a csaj Még Mindig úgy érez, ahogy most te: hogy hülyére vették. Hiába van új kapcsolata, nem tudja lezárni a régit, mert nem tudja, kinek a hibájából lett vége, azzal áltathatja magát, hogy a te hibád volt, mert közbejöttél, holott lehet, szó sincs erről, de nem tudja, melyik polcra tegye a dolgot. A barátod viszont egy kőbunkó, hihetetlen hogy két éve vele vagy, ha nem visz sehova és nem kapsz tőle semmit. Az én előző pasim az első randinkon Franciaországba vitt meglepiből, de ez extrém volt, egy másik exem (akivel tartom én is a kapcsolatot mert nagyon kedvelem, mint embert, és nem, nem fogom békénhagyni csak azért mert romantikus jellege már nincs a kapcsolatunknak) a szakításunk után elvitt piknikezni eperrel meg csokival, de még egy egyéjszakásból szeretőmmé avanzsáló srác is folyton szervezett kettesbenlevős dolgokat. Ez nagyon durva, hogy ennyire nem törődik veled az, akivel mar két fránya évet elöltöttél. Itt nem az exszel van a baj, hanem azzal, hogy a barátodban kevés érték van már neked, és erre az exének a közbeavatkozása döbbentett rá. Kívülről mindenesetre így fest a sztori, és a helyedben kiszállnék a fenébe az egész famíliából (bátyus is nagy franc), jobb szinglinek lenni mint egy olyan kapcaolatban vergődni ahol relatíve semmi jelentőséged nincs a másik számára, nem szavakkal kell mondani, hogy szeret, meg kell mutatni. Az a jó, ha mondani se kell, mert tudod, hogy így van és nem kell megkérdőjelezned a kapcsolatod létjogosultságát.
    Azért fel a fejjel! ^^

    VálaszTörlés
  3. Tudom, mondani könnyű, de ez a pasi, sosem lesz a nagy Ő. Számodra. Már most ki kellett volna adni az útját, olyan nincs,hogy féltékenykedünk az exre. Aki szeret, az meglep. Na nem minden nap, sőt nem is feltétlen havonta, de a minimum, hogy megtesz mindent, ami tőle telik, hogy boldog legyél mellette. Hogyha tudja, hogy te ezeket hiányolod, akármilyen vérmérsékletű, romantikus vagy sem (néha emlékeztetni sem árt), ahelyett,hogy kikérné magának, cselekszik.
    A férjemmel való kapcsolatom első 2 évében az ő exe is folyton befurakodott a képbe. Ment anyósékhoz pajtizni, együtt bulizott a családtagokkal.. Hogyha csak egyszer is felvetődött volna a férjemben,hogy akár említés szintén is foglalkozik vele vagy azon gondolkozik, mi legyen az ex sorsa...
    Legbelül talán már te is tudod, mi a helyes. Az én szemem előtt minden nehéz helyzetben az lebeg, hogy ami több szenvedést okoz, mint boldogságot, azt el kell engedni, mert valamiért a sors nem nekem szánta.

    Akárhogyan is, remélem , mielőbb megoldódik ez a kellemetlen helyzet és kitartást hozzá!

    Legyen szép napod!
    Alexandra

    www.alexandrabarva.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Sajnos a férfiak legtöbbször érthetetlenek a nők számára.
    Én most attól vagyok kiakadva hogy zsinórban a nagyon sokadik pasi is a volt barátnőjéről, menyasszonyáról áradozik az első randin, ahova ajándékot természetesen nem hoz, beülni valahova nem akar, nehogy már egy nyomorult 200 ft-os sütit kelljen venni... Jobb híján én biztosítom a helyszínt, én sütöm a sütit, ott maradnak órákig, majd nem jelentkeznek többet.
    Még csak egy apró bókot se kapok, hogy jól nézek ki.
    Ez még önmagában egy dolog, nem is vár az ember semmit, de amikor odajönnek sorban olyan emberek, akik azt se tudják, hogy mit akarnak, mit keresnek, hol vannak...
    Látszik, hogy nem nyitottak kapcsolatra, ismerkedésre, de igazából szexet sem akarnak. Ezen nem tudok elmenni és már nem is akarok. De nem kell csodálkozni, hogy ennyi a szingli ember, vagy a kapcsolatok sem működnek jól, nem jutnak 1-ről a 2-re.

    A tapasztalatom az, hogy a nők túl sok időt, energiát, szeretetet fecsérelnek el arra méltatlan emberekre. :(

    Bocsi, most ezt le kellett írnom.

    VálaszTörlés
  5. Ez elég rossz szitu, sajnálom, hogy ez van. Sok türelmet és kitartást kívánok neked! Ha lesz valami fejlemény megírod?

    VálaszTörlés