Megfogadtam, hogy soha többet nem veszek Catrice szempillaspirált :D

Tegnap gondoltam egyet, és felültem a buszra, átmentem a közeli nagyvárosba, és szívet melengető vásárlásba kezdtem. Erre most szükség volt. Gondoltam egyet, itt van lassan az ősz, elkélne egy kabát, esetleg nadrág, és néhány hosszú ujjú felső.  A hádába mentem, mert nagy, olcsó, és nem azok a kínai ugyanolyan ruhák vannak. 
Találtam is dolgokat, felpróbáltam, majd csalódottan jöttem ki, mert mintha zsákot húztak volna rám, olyan nagy volt mind. Hát mondom nem hiszem el :D szemre méri az ember, de aztán felpróbáltam... és meglátszik, hogy rég voltam már ruhát venni magamnak, ha már látni se látom, hogy mekkora kell.. Végül sikerült 2 pulcsit találnom, és emellett néztem volna még ruhát is.. Ami tetszett, annak valaki cipzárját úgy lehúzta, hogy nem tudtam magamon felhúzni.. Szidtam is magamban erőteljesen, emiatt ott is hagytam azt a ruhát.. de sebaj :D Majd legközelebb remélhetőleg nagyobb szerencsével járok.
Átmentem még a Cosmos City-be, ott kabátot próbáltam, de úgy voltam vele, hogy nem kell őszi kabát. Van egy vastag blézerem, varrok rá egy "titkos patentet", és méretre is király lesz :D Ha már bementem, azért körülnéztem. Sok dolgot nem találtam, meg nem is nagyon tetszett ott a kínálat. Így csak egy fehérneművel távoztam.. De öröm és bódottá .. :D Vettem két sajtbureszt, és mentem a következő bevásárlóközpontba.. :D
Ott előbb elindultam venni valami innivalót, majd bementem a rossmannba, dm és a H&M-be is. A rossmannba vettem is egy szempillaspirált, catrice-t. Régen vettem már Catrice spirált, de elég ragacsos volt, aztán lepasszoltam tesómnak, de neki se kellett.. xD De ez a lila külső megtetszett, mondom egye-fene, vegyünk egyet.. :D Nos hát nem nyűgözött le, de szerencséére ez már nem ragacsos. De szerintem én inkább maradok az essence és lovely spiráloknál, azok még eddig nem okoztak csalódást :D
Egyébként EZT a spirált vettem. Ja és még vettem itthonra kaját, ne maradjak már éhes.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése